Alla inlägg under oktober 2010

Av likstrom - 31 oktober 2010 11:08

tjosan!
Igår var jag hoss underbara kompisarna och träffade sen en annan kompis och satt i hans bil och pratade om en massa saker. Är jobbigt just nu.. ''/

Kom hem vid halv två typ. Och försökte se på tv. somnade och mamma väckte mig vid halv fem då hon gick upp för att jobba. Gick och la mig sen ^^ 
vaknade nyss och har ont i huvudet. Rätt  drygt. Nåja, idag skulle jag ha piercat en kompis men tror inte det blir så heller.. Vi får se.  Nu är det lov också lär väl bli skit som alla andra lov. Deppat inlägg men så är jag ju deppad med ;)
Kanske skriver mer senare!
// Liket

Av likstrom - 29 oktober 2010 19:44

Hej alla glada xD
tänkte ni skulle få se mina piercings idag. Men eftersom min kamera suger råtta så blev bilderna fail fail fail xD Men ni får stå ut!
Idag var jag i skolan vi hade först arbete sen städning. Efter städningen slutade vi.  Då gick jag ner till Tiskenpromenaden och mötte C. Vi pratade igenom en massa saker och vart okej vänner igen. Orkar inte dra upp allt. Efter vårt samtal åkte jag hem. Nu är jag ensam hemma mamma jobbar och min plastfarsa hjälper min moster att flytta. Ensam hemma med hundarna väntar på att en film ska börjar 22 xS underhåll mig  :O  funderar på att göra plättar också men vet inte xP får se hur jag gör. Smsar med en kompis också :)
Och för folk som frågar mig så ja jag är emo/gothare.  Alltså Gothare med lite emo :D
Och är HÖSTLOV nu med :D:D:D kommer bli sjukt nice att få vila lite från studierna. Men jag tog hem läxa att göra över lovet också ''/ men men måste göras om jag vill bort från IV..  Skriva artikel och så var det nått mer xP minns inte. Ha  en bra kväll alla!
// Liket   


Random bild på mig som inte vill som jag vill och va åt rätt håll >.< xD
     

Mina piercingar :D

Av likstrom - 27 oktober 2010 22:23

 

dagens

Dagens humör: deppad

dagens mående: nere

Dagens borde: städa, klippa klor på hund

Dagens frisyr: morgonrufs

Dagens smink: emo

Dagens klädsel: mys!

Dagens planer: inga alls.

Dagens materiella vill ha: nada

Dagens fundering: varför jag gör detta

Dagens beroende: ramlösa, coca cola

Dagens tråkigaste:  vara hemma

Dagens längtan: kan inte skriva..

Dagens superlängtan: kan inte skriva det heller.

Dagens tidning: ingen

Dagens låt: Alice Cooper- Man behind the mask


Av likstrom - 27 oktober 2010 22:10

Namn - Liket


 



 Bor - Dalarna
 
 
 
född (år) - 1994

 
  


Ögonfärg - gråblå
 

 


Sko storlek - 38-40
 

Höger eller vänsterhänt - Höger
 

Stjärntecken - fisk


 

 

Hårfärg - svart

 

 
DAGENS...
 
 
 

Låt - vet ej!? 
 
 
Kläder - hemmakläder
  
Smink - Mascara,eyeliner
 

Underkläder -  bh,trosor xD
 

Mat - mackor
 

Köp - inget
 

höjdpunkt - vet ej

Godis - Inget
 

Pinsamaste - har nog inte hänt något pinsamt idag

 
 

SVARA ÄRLIGT
 
 
 

Tycker du om att plocka svamp - nee..
 

Tycker du om godis - neh inte så värst
 

Hur många gånger i veckan äter du godis - 1 kanske mindre
 

Äter du oftast nyttig mat - ´ja

Tycker du att du själv är söt/snygg -  nej
 

Du ger mycket komplimanger till andra - ibland

Är du nöjd med ditt förnamn - Nee
 
Du tycker att du själv är smart - nej
 

Vad är det sämsta hos dig -  paranoid
Vad är det bästa hos dig - glad,flummig

 

Har du bra självförtroende - Ja lite iallafall
 

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - haha ;P Tillräckligt ;)

 

Du tycker om att vara med killar - Ja

 

Känner du dina grannar - ja

 

Gillar du skolan - funkar
 
Har du någon gång skolkat - ja

 

Spelar du något instrument - gitarr och bas

 

Sporter/aktiviteter har du gått i -  rider, har dansat

 

Har du några tatueringar -  inte än

 

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - 2

 

Tycker du om djur - Ja
 

 

BRUKAR DU...


 


 

 


Sova - JA


 


Ta mediciner du inte borde ta - neh...

 


Röka - hänt


 


Snusa - Nej


 


Skada dig - ja


 


Klä dig i svart -Jaaa svart <333


 


Lita på folk - ´neh


 


Skada dig med flit -  ibland


 


Drömma mardrömmar - nej


 


Gå i skolan - Ja


 


Gå i kyrkan - nej


 


Ljuga - eeh.. kanske lite..


 

Vilja dö - ja


NÄR...

 

  

Åt du senast - pytt i panna

 

Läste du ut en bok senast -  förra veckan

 

Svor du senast -  nyss
 

Sjöng du senast -  nån timme sen

 

Klagade du senast -  igår

 

Klantade du dig senast - idag

 

ÄR DU...






Snäll - Aa?!


 

Snygg - nej


 

Söt -  nej


 

Kort - jaa..




Längd - typ 153

Född - 15 mars

 

hej

Av likstrom - 27 oktober 2010 21:54

Hej hopp
idag var jag hemma från skolan mådde inge bra. Nu på kvällen satt jag på facebook då helt plötsligt en kompis som jag bråkat med skrev till mig på chatten. Vi pratade aslänge om saker och sa förlåt för det vi har gort mot vrandra.Nu är vi kompisar igen :) härligt att man kan bli kompisar efter omständigheterna som varit :) Nu ska jag se lite på tv sen smsa kompisen och sen sova. Ska till skolan i morgon. Ska ta hem läxor och lite så :) Hoppas bara jag får dom i morgon. Ska ha trivselmöte med mina mentorer i mon också tror jag haha :) Men nu ska jag kila!
vi hörs

//Liket

Av likstrom - 26 oktober 2010 22:10

Hej bloggläsare ^^
Idag var det skola som vanligt hah. Kollade på film Shrek 3 på förmiddagen fram till lunch. sen Var vi och bowlade. Själv kunde jag inte bowla för min arm som jag sträckte igår :/ spänner i den och med ett klot hade det inte funkat. Satt och tittade på istället. Tills min ena Lärares byxor sprack när han skulle kasta klotet xD asgarv från alla i klassen. Nu sitter jag här och skriver blogginlägg. Smsar med en kompis och ska väl sova senare tror jag :)  Var till veterinären med min hund idag också. Tog lite blodprov på henne ''/  men för hennes bästa iallafall :)
Hoppas ni får en bra kväll!
// Liket

puh

Av likstrom - 25 oktober 2010 19:34

         Hej läsare ^^

Jag har haft en galet bra helg. Hoppas ni haft en bra helg med :)
Har inte hunnit blogga då hela min helg varit TJOCK :O på fredagen efter skolan vart jag överbjuden till en kompis i stan. Var där hela kvällen och lira tv-spel och gitarr/bas. Mycket roligt. Efter det var det hem och sova bara nästan. På lördagen hade vi Varghundsträff i borlänge! :D  min mamma är kontaktperson för Svenska Irländska Varghunds Klubben och hon och den andra kontaktpersonen ordande en träff för alla som är medlemmar. Var mycket kul att så många kom! 10 hundar och 13 ägare! :D  Bilder kommer senare när jag fört över i datorn ^^  men några bilder kommer i detta inlägg med :D
På kvällen var jag hoss kompisarna i falun och hade astrevligt med tv-spel och en massa skratt. Igår möblerade jag om mitt rum och det vart kanonbra :)
En massa bus med hundarna!

alla som var med!

hundarna samlade  med ägare :)

// Liket

Av likstrom - 22 oktober 2010 17:30

 

Som ni kanske ser så har jag raderat ALLA gammla blogginlägg. Jag har försummat bloggen mycket. Mest för att: min dator har varit på lagning en längre tid och mycket i skolan. Men nu är den tillbaka och med mer uppdatering än förut. Hoppas bara det blir bra xD

Iallafall min dag såg ut såhär: vakna,skolan, hem. Nu sitter jag här och skirver inlägg och ska snart in till stan till en kompis eventuellt ^^, få se om jag orkar. Skolan var väl som vanligt. Samling, Arbete matte,svenska,engelska. i det som man behöver jobba med. Jag, Mange och Johanna gick till bibblan och låna nya böcker. Efter det var det städning och undanplockning. Sen Elev i Centrum och possitiva omdömen :) fick mycket bra omdöme om min närvaro och mitt arbete av lektioner :D
Slutade 11:15 idag istället för 11:20 ;D
I helgen ska jag på hundkurs och sen göra om mitt rum! :D blir bilder sen!
Kanske skriver ett litet inlägg ikväll igen när jag kommer hem :)
ha det bra så länge
// Liket    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards