Alla inlägg under mars 2011

Av likstrom - 11 mars 2011 15:48

Jag är bäst! Klarade en hel jävla vecka i skolan utan depp!! :D :D :D
Och nästan alla rätt på 3 svenska papper! :D D:D  var typ bara 3 fel på  varje :D :D  wooohooo xD
Ok fredag: Skola, hade lite plugg först men jag läste hade inget å göra x3 sen städning. Jag fick toan D: >.< men jag har snyltat så jag bara får göra rent handfaten så tar en lärare toalettstolen :D :D tack Mange xD och uuh... efter städningen så hade vi samling och det var omdömen. Vi fick semlor också. Jag tog ingen kan inte äta semlor kräks då xO Så var skoldagen slut :D Äntligen helg <3 försöker just nu få tag på min bästis och ska fråga om jag får låna hans dreads <3 antar att jag inte kommer få det x123  men får se om jag drar till honom eller inte. Imon Monika träning hoss monika fett nervöst! :O

nååja n.n

hare

// liket n.n

Av likstrom - 9 mars 2011 18:22

Tjo bloggen
Skola hela veckan helt okej :D fick mina test idag och dom var asbra!! :D grattis till mig ^^
Så ringde mamma och beställde tid för utredningen. Ska utredas för ADD och Aspberger :) hoppas det går bra
Nu väntar jag på mat xD duschade när jag kom hem från stallet var skönt och behövligt x)
Ska snart äta och sen ska jag damsuga min skolväska som jag spillt mjöl på å inte hunnit göra ren :(  men nu ska det göras sen ska den packas ^^

Imorgon blir det att ta med en Vitamin Well till skolan också :D Älska dom! :D
Tog in hästar idag också.

gick jättebra och min ögonsten fick täcke nu på kvällen då han var blöt <.<

Detta var min dag. Nu drar jag kanske bloggar senare

// liket

Av likstrom - 6 mars 2011 23:17

Kul kul awzome kväll igår <3

Bästa vännerna, drack lite, spelade tv-spel, skrattade. hur kul som helst :D
N försökte lära mig spela Fall Out 3 xD gick mindre bra då det kom monster bakifrån och allt sluta med att jag kasta kontrollen o skallen på N XD Sen drog R vid 00 och jag å N spelade vidare lite. Sen så diskuterade vi hud. N sa att huden bara var milimeter och jag kontrade med att den var 5 cm tjock! XD vettefan vad jag höll på med men men xD kul hade vi
Kom hem runt ett och slog på tvn bara skräp. rullade i säng och sov som en gris till klockan elva då mamma ringde mig -.-

Drog till stallet och mockade, longerade en pigg ponniplutt :D Åkte sen hem fick tråkigt somnade på soffan -.- morsan kom hem från jobbet och sa: Skola i mon då taggad?
jag: -.-  om jag får pitabröd ikväll :3
och pitabröd blev det för vi hade grönsaker som var över :D

Chattar med en kompis via skype nu har askul. 

Ska snart lägga mig eller snart å snart om nån timme x3
Börjar 9:40 imon å slutar 11:20 <3 love
Woho ha en bra söndagnatt!
// Liket


bah

Av likstrom - 4 mars 2011 23:40

 Vart inga kompisar idag. Orkade inte och hade ingen skjuts <_<
Men imorgon blir det kompisarna på kvällen ^^ nice nice ^^
Spenderat kvällen vid datan, tv, druckit Fanta Exotic ^^ <3

Bloggar nu och kollade nyss på Youtube. Är trött men ska vara vaken ett tag till :)  Försöker få S att svara också och blir nerbombad med sms av min bästa vän :) <3 värsta roliga smsen x) askul helt random och helt apropå inget. Min bästa vän är bäst helt enkelt ^^
Imorgon blir det stallet på förmiddagen när jag vaknat, efter det lunch, dusch,dammsuga, sen in till stan till bästa vän :D Kommer bli nice ^^
Har inte så mycket mer att skriva så ni får ha en bra fredagskväll/natt!

// Liket

Av likstrom - 4 mars 2011 15:23

Woo bloggen xD
Tråk dag idag. vaknade runt halv elva å drog till stallet mockade och gorde klart sen hem. Hann inte göra nått med hästen idag :(
Iaf.. Ska snart till en kompis lira tv-spel x3  dricka kanske lite också får se x3
Nåja ni vet en som fyller år snart ;) jooo jaaaag :D  visade mamma 2 virstband? heter det så? När man har ett typ armband på vristen? Fotring? XD nej jag vet inte XD Men jättesöta iallafall ett blått och ett rosa.  Fick lite saker från oriflame som jag betällt också. tvål,deo och läppglans/balsam. Vart mycket från Oriflame :O men aja nu har jag så jag klarar mig och slipper springa på stan -.-
det är ju astråkigt att gå på stan å kollar på skor och kläder >.<

>.<

Av likstrom - 2 mars 2011 20:55

Inte blivit mycket bloggning nu igen >_O ska skärpa mig ^^
Dagarna har varit sjuka veckan före sportlovet D: förkyld och ont överallt
Träning med hästen i måndags O.o tror jag det var. Jätteroligt :D
Och sen en massa stall stall stall :D :D
Just nu sitter jag här och tänker över en händelse som hände igår.
Ringde på dörren några barn stod utanför alla mellan 6-8 år
ena barnet: är det ni som har så stoooor hund??
mamma: ja vi har en stor hund..
ett barn: får vi gå ut och gå med den?
mamma: Nej. hon är så stark.
barnen: nehe men får vi titta?
mamma: jadå..
jag har fullt sjå att hålla i N som bara ska fram och nosa på barnen. Saken är att N är Irländsk Varghund och otroligt stark O.o
Till saken: jag tycker inte man ska gå hem till folk och ringa på och fråga om man får gå ut med deras hund. Barnen vet ju inte vilka som bor i huset eller hur hunden är. Tycker det är otroligt dåligt att plinga på bara sådär. Kan ju vara nån lite mentalt knäpp ( ursäkta ordvalet) eller alkis som öppnar. Nåja fått gnälla lite iaf
// liket

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards