Alla inlägg under januari 2011

Av likstrom - 31 januari 2011 01:40

Mitt i natten kan inte sova. Eller rättare sagt är inte trött >.<  Polaren A skrämmer upp mig med historier om Jason. Mördaren i fredag den 13 filmerna >_>  vet bara en film men ändå XD Ska snart ta och skriva lite i en novell måste få klart. Skola i mon börjar 9:40 <3  jag är ledig på eftermiddagen av andledning jag inte vill outa i bloggen. Sen blir det hem iallafall och sen på kvällen jobba.  Var i stallet idag också så var BM där och hon frågade mig om jag ville vara med när H är där och tränar Lillen. Jag sa självklart ja och hon skulle höra av sig om tid :D ringde mamma dirket efter och berättade. Mamma sa att det var självklart att jag skulle vara med när H kommer nästa gång.  Markarbete, beröm och lugna tag framåt! Dt behöver både jag och Alex.
Nu ska jag läsa lite bloggar sen så ska jag skriva.
ha en bra natt!
//

  

Av likstrom - 30 januari 2011 00:16

Hej
Längesen jag blogga men haft röven full som man säger. skola,jobb,stall osv. Stress stress men jag är nöjd ändå :3 
Ja, idag vaknade jag typ runt 9 sen kastade jag mig in i badrummet sminkade mig, böt om och sen drog jag till jobbet. Fick ledig eftermiddag <33
hade med mig en Vitamin Care dryck mumma :D  efter jobbet kom jag hem och somnade av på soffan xD
på kvällen har jag inte gort så mycket.. Ska göra matteläxa  nu och sen vettefan vad jag ska göra sova kanske. Blir nog jobb imon med får se  om chefen hör av sig som han lova  <.<

Och innan jag glömmer! måste tippsa om en asbra sida som säljer smink,badsaker osv http://www.yves-rocher.se/control/main

Otroligt billiga och bra :) 
aja allt för mig bloggar mer imon

//   

fan

Av likstrom - 23 januari 2011 18:20

Igår mådde jag så jävla bra. Stallet sen drog jag itll mina kompisar på kvällen hade jättekul! :D
Så idag vaknade jag halv tre för jag ville inte vara uppe med min styvfar. Drog ner till stallet på en gång. Var där till halv sex och var sååå glad. Nu är jag ledsen bråk,skrik och gråt. Fan jävla liv jag har ibland. Och nej jag tycker inte synd om mig själv. Jag säger bara som jag har det hemma.

Av likstrom - 19 januari 2011 21:44

lovade ju bilder på saker jag andvänder för min hy :) och lite saker jag köpte ii antingen igår eller i förrgår jag minns inte XD lite virrig och ont i huvet men men xD
iallafall
här är en tvål som jag köpte. En liter!!! :O duschtvål! :O Hallondoft luktar gudagott. Från Delon +  köpte på City Gross. Minns inte vad den kostade kastade kvittot >.<
KLicka på bilderna för att få dem större!


  


En body Butter från Delon + också köpt på City Gross
Vindruvsdoft luktar också jättegott.
  


Okej, Nu kommer en asdålig bild på mina ansiktskrämer. Eftersom min kamera började förlora batteri så vart dom lite dumt tagna men ni får leva med det ;D
Köpt från Oriflame från katalogen. Den rosa är en lermask och den gröna är en gel mask. Den gröna är vitt te extrakt och den rosa tistel extrakt. Grön: Moisturizing. Rosa:  Pouryfying.  Båda är organiska :)
  


Mina ansiktsgelér och ansiktsvatten.
Gel från Nivea Visage jättebra och köpt på City Gross nångång xD
Gel från Oriflame organisk med druvor jättebra och luktar massa av vindruvor xD köpt på oriflame
Nivea Visage ansiktsvatten. Jättebra men är lite stark så man tar inte så mycket av det. Och  bilden suger jag vet. Men kameran höll som sagt var på att dö för mig :(



   

Men nu vet ni vad jag har och andvänder iprincip :) ursäkta röriga bilder!
//

  

hah

Av likstrom - 19 januari 2011 20:33

Tjo

Igår var jag hoss min psykolog och när jag skulle gå så sa hon: Du har så fin hy! Vad gör du för att få den så fin?
jag: eh inget? :S

hon: men.. nått?
jag: tvättar? :S
vart så jävla ställd av hennes komentar XD
Aja men jag andvänder 2 ansiktsrengörande masker, 2 ansiktsrengörande gel och ansiktsvatten! Gör hyn awsome :D  Lägger upp bilder senare på det jag andvänder och på saker jag handlade igår :D
Idag red jag lite på ponnyn. gick jättebra x3 Han var iite tittig men gick jättebra. Red i hans besigtinsträns och han  gillade det mer än det vanliga jag har! :O

Så när jag kom hem hade mamma gort potatisgratäng! :D
Sitter nu och dricker coca cola och väntar på att en massa mysfilmer ska börja! Angel,  Skräcknatten, Ondskans hus! :D  I LOVE FILM!
Lovar att kasta upp lite bilder också!

//

  

Av likstrom - 19 januari 2011 00:17

tjo
Ont i magen som  fan. Jävla mensvärk tjejer får dras med >.< hat hat hat hat!!
Kollar runt på smink på nätet men snåltarmen säger vänta vänta! xD
Ska snart krypa till sängen. Ja bokstavligt krypa. Så jävla ont så jag vet inte vad jag ska göra. Värktabletter funkar ICKET! Blää
Nu har jag fått klaga av mig lite ;)
gonatt!
//

  

Av likstrom - 16 januari 2011 18:44

Hur deppad får en människa bli? Jag har deppat ihop totalt och ska till psykologen i morgon. Jag hade behövt varit där för 3 veckor sen suck. Aja är väl så. Mår du inte tillräckligt dåligt så är det inga fel på dig. Nästan ha tagit självmord DÅ får man hjälp. Ja, jesus. Trött man blir alltså. Jobb i mon också kul kul 8)  jag står även med på internet! På jobbets hemsida. Rätt coolt :P
Stallet idag på förmiddagen och nu på kvällen ska jag duscha och lite så :D
//   

Av likstrom - 15 januari 2011 19:26

Nessie sover i fotöljen, mamma pratar  i telefon, jag knaprar ostkrokar och chattar med vänner :)  Björn är dock dum som inte pratar med mig mer xD
Tänt en brasa har vi också :)
Händer väl inget sen tror jag xD

Nessie var jätteduktig i smedjebacken och bara sov och Divo låg brevid och sov PÅ henne xD Grattis än en gång Divo!
//
liket

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards