Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

11/5

Av likstrom - 11 maj 2011 10:13

Tjoo

Senaste dagarna har inte hänt ett skit. Träffade en kompis och vi satt på kyrkogården vid stora torget i falun i flera timmar och degade i värmen xD var asvarmt! XD i måndags var det då ;) igår var jag istort sett död hela dagen. Varmt varmt usch.. Nåja man ska inte klaga men jag gör det ändå :3 bara för att lixom.

Just nu sitter jag å spelar TV-spel  the sims 3 och kom nästan nyss hem från stallet. Har skottat spån och gort ordning :)  jag har ävenn fått en massa brännblåsor :( dom är jättesmå men kliar >.<
Gör en uppdatering senare :)
hare bra i värmen!

// liket

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

tju

Av likstrom - 8 augusti 2011 13:37

Bloggar otroligt lite just nu men det är sommar å jag vill inte slösa den på bloggen ;) Kommer mer inlägg sen när skolan börjar :) Kommit en ny häst till stallet en arab hingst. Mirre. jättesöt :) Jag har ridit otroligt mycket å all min tid går itl...

Av likstrom - 29 juli 2011 16:28

Jao bloggen och jag har haft sommarlov så därför ingen uppdatering! ;) Helt underbart väder ute nu och jag ska snart dra iväg till min bästis :D dricker cola nu och kollar på youtube ^^, men ska bli mer bloggning framöver :) fick min Oriflame härom...

...

Av likstrom - 9 juni 2011 17:58

Hade skolavslut går och avslut med psykologen. Alla får jag återse i höst då jag får kontakt med HAB också :) är så glad för det. Jag fick ett läppglans av mamma igår ett likadant som melonen längre ner men i Peach Punch :) luktade gudagott! och en m...

Av likstrom - 5 juni 2011 23:09


Handlade lite häromdagen som jag tänkte lägga upp på bloggen nu. Oh dissa inte korten min kamera gorde sitt bästa fast den skrek att den ville ha nya batterier!   Blev 2 nagellack från Depend, En cover stick från Nivea. Dream Matt Mousse Foundat...

Av likstrom - 2 juni 2011 19:43

Varmt och äckligt :/ gillar det men det är lite väl varmt x_X  idag var jag till stan och köpte smink ;) foundation, 2 nagellack från depend, concealer och ett läppglans med melonsmak/doft. Eller hur man säger? O.o var till stallet efter stan och...

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards