Alla inlägg under december 2010

Av likstrom - 21 december 2010 21:25

Längesen igen nu  :O
men haft röven full i skolan och hemma xO
Varit en hel del i stallet. Red luciatåg och det gick jättebra! :D Idag longerade jag i ridhuset med sadel på. Sen red jag en kort vändis med hästen :D mysigt och kul.  Snart jul och jag vill inte :( gillar inte julen och orkar inte vara trevlig :/ inte när jag mår som jag mår psykiskt just nu iaf.. Har massa massa massa matteläxa att göra också under lovet :/ nått kul är att jag ska färga håret men vet inte vilken färg än! blå eller grön :O
skriver längre och bättre i mon tror jag :D

//   

Av likstrom - 10 december 2010 01:03

Hopplös natten till igår. Kunde inte sova. Pratade lite i telefon med A. Läste nästan ut hela Liza Marklunds Gömda. Vred,vände och frös. Usch hatar detta. Sömnlös orkeslös, känner mig inte bra just nu. Deppad och nere.  Inte ens kompisarna piggar upp mig. BLÄ. Deppat inlägg igen men känner att det måste ut nånstans.  Myser just nu med min kissemiss. Snart ramla in i badrummet och sen ramla ner i sängen. Hoppas på lite sömn iallafall. Morsan oroar sig om jag ska få nån ångestgrej igen.

ha det bra
// Liket

Av likstrom - 9 december 2010 00:31

Vart en lååång bloggpause. Men hänt så mycket skit senaste tiden. Orkar ine med detta längre.  Fattar inte att folk orkar mobba så som dom gör. Tur jag har mina kompisar OCH min häst. Men till roliga saker: På måndag ska jag och Alex vara med i lucia tåg! Vi ska vara tomtar. Hoppas han sköter sig haha. Han ska få ha lite glitter i manen,svansen och en liten tomteluva om jag hittar den :D
Varit hemma från skolan  länge också.. fuck. Inte bra detta. Få se om jag går i mon. Så jävla ont i halsen och hostar som en gris. Färga håret också. Mycket att göra så lite tid. Deppinlägg men får vara så. Orkar inte prestera nått bättre. Ha det
//   

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards