Alla inlägg den 20 november 2010

tjo

Av likstrom - 20 november 2010 22:43

 

Sorry jag sa att jag skulle blogga mer men inte hänt nått i veckan just. Men nu kan jag uppdatera lite :)
Inte varit i skolan på hela veckan pga mobbning och deppighet. Orkade inte helt enkelt. Nya tag på måndag! :D
Idag var jag i stallet och mockade efter stallet gorde jag inte så mycket mest tagit det lungt. Varit ensam hemma med hundarna mest :)
Sitter nu på skype och pratar med folk och såklart skriver detta inlägg :)
Oh nästa helg är det Glöggträff med vargarna igen! :D då blir det mycket bilder må ni tro!. .Många härliga hundar och människor! första advent också på söndagen. blir nog lite bilder då med :)
tog hem matteboken också. men inte orkat göra nått i den. funderar på å sätta mig lite nu.. vi får se vad som sker :)  måste göra lite iallafall  och sen leta på min  svenska läxa som är borta :(  
Men ha en underbar kväll alla!
// liket

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards