Alla inlägg den 4 februari 2011

puh

Av likstrom - 4 februari 2011 00:46

Kom hem från jobbet för några timmar sen orkade inte blogga då men bloggar nu istället XD  stressigt på jobbet och sprang runt som en iller runt runt. Iallafall var det en ny scenarbetare med o.O kallade honom för Junior då jag inte vet hans riktiga namn O.O och jag och M var på en sida medans W,A och J var på andra sidan. Allt gick jättebra. var ju genrep!! :D fast ljustjejen fick lite strul med ljuset och A bara vrålade bakom senen XD askul. Iallafall så var vi lediga imon <3 love it! Men skolan först :D  På lördag är det Premiär :O :D och efter det ska vi på "krogen" typ >___> och ha trevligt. Så är det föreställning på söndag också :3
Just nu sitter jag och kollar på Michelle Phans sminkvideos på Youtube. Otroligt duktig tjej! :D  chattar med en vän också och snart ska jag dejta min kudde för upp tidigt imon :)
Nej nu får det vara bra med bloggandet. får se om jag bloggar mer i mon :)
Go natt alla ha en bra natt!   
// liket

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards