Alla inlägg den 11 februari 2011

Av likstrom - 11 februari 2011 12:36

Shiiiit vilken dag o.O  skulle åka till skolan i morse. Var glansis och extremt med snö :O Mamma och jag höll på å fastna i modden flera gånger >__O  äckel väder. Så blev ingen skola för mig idag dock då vi inte kom fram dit. Åkte en väg egnom stan och så står där en bil med varningsljus på :O den hade fastnat och tjejen som körde kom ut ur bilen och var helt panikslagen. Mamma körde om henne så tjejen kunde få fart så hon kom loss :)  men när vi åkt runt så var det en annan bil som fastnat. Så kom det en skolklass med 2 lärare varv en manlig lärare gick fram och knuffade på bilen. Alla som satt i bilarna runt omkring osv applåderade :D Iallafall, Jag och mamma åkte hem igen och åkte ner till stallet istället. Vi kom ner där så var M där. Mamma pratade med henne medans jag mockade ur A s box och M´s box :) Sen hjälpte vi M att luncha hästarna. Var assvårt att dra hövagnen O_O tungt som fan och helt omöjligt att dra den själv.  Var upp på höskullen men kastade mig ner lika fort. Det var nån som tittade på mig däruppe!!!! :O Seriöst så finns det nån som går runt där uppe. Man kan höra bästemmda steg som går fram och tillbaka. Tror jag skrivit om det i ett annat inlägg :S Vilodag för A idag och för mig. Få se om jag åker och jobbar jag vet inte.. Mår inte så bra ont i huvet och fryser. Iofs rätt kallt i huset XD
Men ni får hare bra :)
// Liket

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards