Alla inlägg den 9 februari 2011

Av likstrom - 9 februari 2011 19:39

Glömde säga att dom hämtat G idag :( Nu känns det på riktigt att hon är borta :´(  har startat en eld i kaminen nu :3 mysmys. Dricker även festis och chattar med vänner :)  hm undrar om man ska rida A i mon och gå med M eller om man ska låta A stå och bara göra nått med M... Klurigt.. Kommer ju dock hem före tolv så vi får se hur jag gör :) Har ju ävenn insläpp imorgon av hästarna :)  tar kanske lite bilder och lägger upp imon också :)
men ha en bra kväll :)
// Liket

Av likstrom - 9 februari 2011 18:42

vaknade imorse med världens ont i magen så stannade hemma från skolan. Klarade inte ens att gå upp ur sängen O.O hade asont. Låg kvar till klockan 11:30 typ och sen gick jag upp och fick för mig att rensa i min garderob! :O blev inte mycket kläder kvar :(  hittade underkläder sen jag gick i tvåan och går nu i ettan på gymnasiet XD lite fail  -.- men aja xD  Sen på eftermiddagen drog jag till stallet. Mockade, longerade och gorde NH med hästen. Sen så släppte jag in honom i boxen å åkte hem :) Nu ska jag snart äta tacos :D och imorgon blir det skolan sen stallet och ta hand om både min häst OCH Minus :D
bloggar lite senare
//liket

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards