Alla inlägg den 15 februari 2011

Av likstrom - 15 februari 2011 20:49

Igår på alla hjärtans dag var jag och mamma iväg in till stan och handlade för presentkorten jag fick i julklapp :) ett på Kicks  ( som är SJUKT dyra ), Lindex, Hennes och Mauritz och Åhlens :) Blev en hel del grejjer faktiskt :)  Lägger upp en bild nångång under veckan då jag inte har några batterier tror jag hemma till kameran :) Hade jättekul iallafall :) Så kom vi hem käkade lite sen åkte vi till stallet och städade ur A s box. Han skulle ju få en större box :) vi körde över allt spån till den andra boxen och han vart nog jättenöjd med sin nya "säng" :) haft 23 minusgrader här och det är så det svider i skelletet när man är ute :/ usch. Så var vi ju lediga i mon från skolan också :D
Idag var det dock skola och vi hade Livskunskap och vi pratade om bekräftelse. Efter det slutade jag då jag går halvdagar.  Så på eftermiddagen drog jag och mamma till Insjön och hällsade på mammas kompis som har irlä varhundar också :) N, K, B,D lekte och hade jätteroligt :D vilket var kul. Kom hem runt halv åtta ätit lite. Är helt slut nu men kanske bloggar lite mer senare får se :)
ha det bra alla!
// Liket

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards