Alla inlägg den 13 februari 2011

Av likstrom - 13 februari 2011 20:24

sorry inte uppdaterat på länge >.O men så äre x)
I fredags fick jag Oriflame sakerna :D Ett läppstift, 2 handcremér, och en bodyskrub :) och i lördags hade jag kurs för instruktör med A :D Instruktören sa att han var otroligt duktig! :D Värmde i hjärtat när man såg sin häst göra precis som han skulle :D otroligt skönt att han inte började busa också ;)

Och idag åkte jag ner till stallet på förmiddagen. Kom dit och då var BM där så vi pratade lite :)  så när jag var klar kom min styvfar och hämtade mig. Så helt plötsligt står det en kvinna vid vägkanten och vinkar som en dåre o.O min plastfarsa sa att han skulle stanna och jag sa panikslaget nej.
Kvinnan hade en klänning och en kjol + slöja grejs. Vi stannade och hon sa på knaglig svenska: kristen kyrka?
min plastfarsa pekade och sa på engelska att hon gått 500 meter för långt och att hon skulle vända. Okej okej sa kvinnan.
Helt plötsligt öppnar hon dörren till baksätet O_O och sätter sig o.O
min plastfar bara gapar och kör ändå. Vår hund sträckte fram huvudet mot kvinnan som blev livrädd xD
var rätt kul. Har inte så mycket emot invandrare men man kan FRÅGA om man kan få lift.. Inte bara hoppa in i bilen. Hon tacka iallafall när vi kom fram till kyrkan.
Jag var 100 på att hon skulle vara farlig dock. Lider av Paranoia så blir helt freaky så fort nått udda händer >_O
aja ska snurra vidare
// Liket

Presentation


goth,hästtjej,piiercad,galen,spontan. Den som undrar nått är välkommen att skriva :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards